Nielubiane i niechciane fałdki na brzuchu – czyli jak szybko schudnąć z brzucha?

Kolejny raz ze smutkiem patrzysz w lustro? Ciało nie jest takie, jak byś chciała? Marzysz o zmianie, ale za bardzo nie wiesz jak się za to zabrać? ZNAMY TO. Proces zmiany swojego ciała jest trudny i wymagający, ale przynoszący efekty, o których marzysz. Wiemy, że najczęściej najtrudniej schudnąć z okolic brzucha. Te uciążliwe fałdki nie chcą opuszczać naszych ciał, ale JEST NA TO SPOSÓB.

Zmiana trybu życia sposobem na szybkie schudnięcie

Zmiana trybu życia to nie tylko odżywianie i treningi, to także dbałość o swoją sferę psychiczną i regenerację. Stres, niewysypianie się, siedzący tryb życia są główną przyczyną tycia. Rozpoczynając zmianę życia, należy zacząć od zmiany codziennych nawyków.

  1. Zadbaj o sen – wysypiaj się. U osób, które się nie wysypiają naukowcy zauważyli wzrost poziomu głodu.
  2. Pij minimum 2 litry wody dziennie – przyspiesza ona procesy metaboliczne, co wpływa na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.
  3. Jedz 4-5 posiłków dziennie co mniej więcej 3- 4 godziny, zachowując regularność.
  4. Raz na godzinę odejdź od biurka – siedzący tryb pracy i bezruch sprzyja tyciu oraz może spowalniać trawienie, dlatego chociaż raz na godzinę wstań i przespaceruj się przez 5-10 minut.
  5. Relaks – życie w ciągłym stresie nie pomaga w procesie odchudzania. Pamiętaj o tym i relaksuj się min. 30 minut dziennie na Twój ulubiony sposób.

Zdrowe odżywianie

Odchudzanie większości kojarzy się z rygorystyczną dietą i wyrzeczeniami – nic bardziej mylnego! Codzienne jedzenie fast foodów i słodyczy może jedynie przyczynić się do zwiększenia tkanki tłuszczowej, ale to nie znaczy, że masz o tym zapomnieć raz na zawsze. Wzbogać swoją dietę w warzywa i owoce, produkty bogate w białko. Aby zmienić swoje nawyki żywieniowe, warto obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne – jeśli chcesz schudnąć, musisz je delikatnie zmniejszyć i starać się nie przekraczać. Unikaj produktów takich jak: białe pieczywo, tłuste mleko, masło, sery, alkohol, napoje gazowane, słodycze i fast foody. Zdrowe odżywianie to rozsądne odżywianie. Zwracaj uwagę na to, co jesz i jak to na Ciebie działa. Wzbogać codzienne posiłki o większe ilości warzyw. I nie zapomnij wypijać przynajmniej 1,5 litra wody dziennie.

Okej, dieta to jedno, ale istotnym w drodze do zrzucenia kilogramów jest trening. Jak będzie najlepszy trening na odchudzanie?

Trending odchudzający

Aby skutecznie zredukować tkankę tłuszczową, należy pamiętać o intensywnych treningach. Cardio, interwały, ćwiczenia aerobowe – wybierz to, co lubisz. Znajdź taką aktywność, która sprawi Ci radość i nie będzie dla Ciebie katorgą i przymusem. Może to być jazda na rowerze, bieganie, pływanie itd. Następnie wzbogać treningi o ćwiczenia siłowe i voilà! Wiemy też, jak to jest być osobą w ciągłym biegu. Nieustanny brak czasu na treningi trwające ponad 1,5 h. A przecież w tym czasie można zrobić o wiele więcej. Dlatego dla osób zapracowanych, a także tych które cenią sobie treningi 1:1 ( trener- trenujący) polecamy treningi z wykorzystaniem elektrostymulacji EMS.

Trening EMS – czyli jak szybko stracić na wadze?

W odróżnieniu od klasycznych treningów, EMS pobudza również mięśnie położone w głębszych warstwach ciała takie jak np. mięśnie głębokie “core”, które pełnią bardzo ważną rolę w naszym organizmie, a których nie potrafimy zaangażować do pracy w czasie treningu. Odpowiadają one między innymi za prostą sylwetkę, płaski brzuch oraz stabilizację kręgosłupa. EMS, czyli elektrostymulacja, od lat stosowana jest w fizjoterapii. Tego typu treningi pozwalają zredukować cellulit i rozstępy, złagodzić bóle mięśniowe, schudnąć, a także zbudować masę mięśniową. Dodatkowo przyspieszają metabolizm i poprawiają ogólne samopoczucie. Co jest ważne? Treningi te trwają 30 minut, a podczas jednego treningu stymulowanych jest aż 9 głównych grup partii mięśniowych. Trening składa się z części cardio, siłowej i rozciągającej – wypoczynkowej.

Systematyczność drogą do schudnięcia

Zmiana nawyków żywieniowych, trybu życia i wprowadzenie aktywności fizycznej to tak naprawdę zmiana Twojego życia. NA LEPSZE. Zdrowie to podstawa, dlatego koniecznie o nie zadbaj. Pamiętaj, aby być konsekwentnym i systematycznym. Trenuj kilka razy w tygodniu, aby przyzwyczaić swój organizm do wysiłku. Jeśli wybierasz treningi w formie EMS, masz kilka opcji. Treningi 1, 2 lub maksymalnie 3 razy w tygodniu. Nie powinno wykonywać się treningów EMS więcej niż 3 razy w tygodniu. Możesz wzbogacić elektrostymlację treningami np. aerobowymi. Wszystko, byś czuł się ze sobą komfortowo. Rozpoczynając przygodę ze sportem, nie zniechęcaj się. Efekty może nie pojawią się od razu, ale na pewno przyjdą, dzięki Twojej ciężkiej pracy.

Sposób na schudnięcie? Zmiana trybu życia. Zamień tryb siedzący na tryb mocno angażujący mięśnie do pracy!

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *