Czy warto rozpocząć ćwiczenia z hula-hop?

Płaski brzuch, talia osy i mocniejsze mięśnie tułowia. A do tego ujędrnienie ciała (przede wszystkim ud i pośladków) oraz możliwość spalenia znacznej ilości kalorii. To wszystko daje nam trening z hula-hop. To bowiem rodzaj aktywności, który z pewnością wiele pań pamięta z okresu dzieciństwa.

Hula-hop jako połączenie przyjemnego z pożytecznym

Ćwiczenia z hula-hop przynoszą mnóstwo nieocenionych rezultatów. Codzienny trening jest dla znacznej części kobiet o wiele przyjemniejszy niż wyciskanie siódmych potów na siłowni czy wykonywanie niemniej forsujących brzuszków. Kręcenie hula-hopem to nie tylko dobra zabawa, ale również sposób na wymodelowanie sylwetki. To aktywność, którą można wykonywać zarówno podczas zabaw z dziećmi, słuchania muzyki czy oglądania ulubionego serialu.

Dlaczego warto rozpocząć trening z hula-hopem?

Jest wiele powodów przemawiających na korzyść treningów z tym krążkiem. Po pierwsze – efekty! Producenci przekonują, że intensywne (i regularne) wykonywanie ćwiczeń pozwoli spalić nawet 200 kalorii w ciągu 20 minut! Wiele oczywiście zależy od ogólnej kondycji organizmu i siły mięśni. Jednak systematyczne ćwiczenia z hula-hop w wyraźny sposób podnoszą poziom wysportowania, zapewniając smukłą i szczupłą talię.

Co więcej, trening z krążkiem stanowi świetny rodzaj aktywności – i to bez wychodzenia z domu! Hula-hopem można bowiem kręcić wykonując domowe czynności. I co ważne, nie zajmuje dużo miejsca, co jest szczególnie istotne dla osób posiadających małe mieszkanie. Klasyczne krążki można powiesić na ścianie lub schować za łóżko. W sprzedaży występują również modele z wypustkami, które są składane. Można je bowiem bez trudu złożyć i nawet transportować, szczególnie kiedy trening z hula-hopem miałby odbywać się na dworze.

Czy hula-hop z wypustkami to dobry pomysł?

W ostatnim czasie coraz częściej można usłyszeć o krążkach z wypustkami. Czy ich zakup to dobre rozwiązanie? Generalnie tak, z tym że są one polecane dla osób już nieco wprawionych w ten rodzaj aktywności. Są bowiem nie tylko cięższe (niektóre modele mogą ważyć nawet 1 kilogram), ale również tak zbudowane, że początkowo mogą przyjmować rolę narzędzia tortur. W sieci wiele można usłyszeć, że powodują siniaki oraz bolesność brzucha. Warto jednak wziąć pod uwagę, że taki rodzaj hula-hop zapewnia jeszcze lepsze efekty z treningu. Masaż wypustkami nie tylko modeluje brzuch, ale również ujędrnia pośladki i stymuluje krążenie.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *